Ikarus 256.50 Pack

Hosszú idő után végre megjelent bocskor3 és GMI Ikarus 256.50-es packje. Sokaknál már feledésbe merült, de 2020.03.26-án napvilágot látott.

A csomag tartalmazza:

Ikarus 256.50V – ABF-395

A Vértes Volán tulajdonában volt 2014 őszéig, majd magánkézbe került. Utolsó volános éveiben legtöbbet a márkushegyi bányába vitte az ott dolgozókat

Motor: Rába D10 UTS 180  EURO 1 10350cm3 245LE / 1900RPM 1027Nm / 1140RPM
Váltó: Csepel-ZF S6-90u – Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, hosszú áttételekkel.
Hátsó híd: Rába MVG-118
Áttétel: 5.11

Ikarus 256.50V – ABF-365

A Vértes Volán tulajdonában volt 2013 nyaráig, majd selejtezték. “Élete” vége felé csak Oroszlány és környéke területén ment helyközi fordákat tartalékként.

Motor: Rába D10 UTS 184  EURO 0 10350cm3, 250LE / 1900RPM, 1140Nm / 1100RPM
Váltó: Csepel-ZF S6-90u – Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, husszú áttételekkel.
Hátsó híd: Rába MVG-118
Áttétel: 5.44

Ikarus 256.50V – AEU-777

A ráncajtós túlélő. Még Vértes Volános korában összetörték, de fél év alatt megcsinálták. Ma hófehér festésben, KNYKK-s nyíllal az oldalán járja Komárom-Esztergom megye Tata-Tatabánya-Oroszlány környéke útjait.

Motor: Rába D10 UTS 155 EURO 1 10350cm3 211LE / 1900RPM 890Nm / 1140RPM
Váltó: Csepel-ZF S6-90u – Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, normál áttételekkel.
Hátsó híd: Rába MVG-118
Áttétel: 5.65

Ikarus 256.50V Lux – BRA-612

Szívómotoros, légbefúvós, budiajtós, levegőkályhás, csendeshidas, tipikus magán. Kinézetre olyan mint ami már bejárta egész Európát, mégis napi szinten jár Oroszlány és Mór között.

Motor: Rába-Man D2356 HM6U 10690cm3 220LE / 2200RPM 765Nm / 1600RPM
Váltó: Csepel-ZF S6-90u – Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, direktes áttétellel.
Hátsó híd: Rába MVG-009
Áttétel: 3.909

Ikarus 256.50E – DUD-615

Modern 256-os, magán kézben. Retarder, ABS, ASR, Webasto kályha, EURO2-es motor, légkondi, ennél több nem is kell hogy egy busszal a világ végéig el lehessen menni.

Motor: Rába D10 UTSLL 190 EURO 2 10350cm3 258LE / 1900RPM 1130Nm / 930-1400RPM
Váltó: Csepel-ZF S6-120u – Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, hosszú áttételekkel.
Hátsó híd: Rába MVG-309
Áttétel: 3.909

 

Bemutató videó 256.50E-ről: Kattints ide!

Letöltés
1 704 megtekintés

Feltöltő: LCA21

LCA21
Modder